Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Χωρίς Λόγια



                                               Στο χωριό μου

Χθες 5η Φεβρουαρίου 2013 καθισμένος στο καναπεδάκι μου περίμενα στις 2 η ώρα μ. μ. να δω το τακτικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ satellite.
Αντί του δελτίου ειδήσεων έβαλαν στην οθόνη «Η μηχανή του χρόνου»
Η δολοφονία του Καποδίστρια από τους Κοτζαμπάσηδες 1831, την καταστροφή του πολεμικού πλοίου «Ελλάς» από τον Μιαούλη, έριδες των Ελλήνων προπαντός στην Ύδρα με το να τον αποκαλούν «Επτανησιακό κορφιάτικο κάθαρμα» εννοώντας τον Καποδίστρια,   έτσι έγραφε η εφημερίδα εκδιδομένη στην Ύδρα. Δεν συγκράτησα τον τίτλο  
Συγκρίνοντας την τότε κατάσταση με την σημερινή.

Έμεινα άναυδος από το πόσο πιστά η ιστορία επαναλαμβάνει τον εαυτόν της.
Α! και κάτι ακόμη η λέξη άναυδος προέρχεται από την  ομηρική λέξη ‘αυδή’ που εννοεί φωνή.

Ξυπνήστε τέκνα και ήλθεν η ώρα, ξυπνήστε όλα τρέξατε τώρα και ήλθεν ο δείπνος ο Μυστικός.
Θαυμάζω το πόσο προφητικά, πόσο μακριά έβλεπε ο Ρήγας.

Γαβριήλ Παναγιωσούλης   

  

6 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Παλιά υπήρχαν τέτοιοι άνθρωποι φίλε μου, που έβλεπαν μακριά.
Οι τωρινοί δεν βλέπουν ούτε μισό μέτρο μπροστά τους, ή μάλλον βλέπουν μόνο τον εαυτό τους.

pylaros είπε...

Το παραδέχουμαι φίλε μου ότι βλέπουν μπροστά τους μόνο τον Έαυτό τους.


Ευχαριστώ

χαρετισμούς

Γαβριήλ

Dennis Kontarinis είπε...

Γαβρίλη φίλε μου. Όσο και να προχωρήσεις στο βάθος της ιστορίας της πατρίδας μας, την ίδια εικόνα θα συναντήσεις. Ο ένας να βγάζει το μάτι του άλλου για τα συμφέροντά του και η πατρίδα στην άκρη.
Μη χειρότερα φίλε μου.

Μαριάνθη είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΙ , ΟΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ...
ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ. ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΝΤΑ.
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.

pylaros είπε...

Καλημέρα φίλε Ντένη,
Εν αναμονή της αυριανής χιονοθύελας,
εύχομαι να μην είναι σαν την ΣΑΝΤΥ

οσο για τα την κατάσταση στην Ελλάδα
δυστυχώς μένει η ίδια και πληγώνει όλους μας.

ευχαριστώ

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Μαριάνθη.
Η κατάσταση είναι όπωε το λες και δεν φαίνεται στον ορίζοντα καμιά φωτεινή αχτίδα ελπίδας ώστε να βγούμε από τον λάκκο των

ευχαριστώ

χαιρετισμούς
Γαβριήλ