Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Άνοιξη



Μας ήρθε η Άνοιξη,  σημάδια οι χρωματιστοί μου Υάκινθοι, που άνθισαν στο κηπάκι μου.
Όχι δεν θα γράψω πολιτικά άρθρα, (κάνεις εχθρούς και φίλους)  ούτε περιπετειώδη αινιγματικά θαλασσοβρεγμένα  συμβάντα τα οποία βάζουν το μυαλό σε δίλημμα, με το αν, το γιατί και το διότι.
Αλλά θα χαρώ της φύσης την εορταστική πολύχρωμη ενδυμασία, θα απολαύσω την ευωδία των λουλουδιών τον λαμπρό ήλιο και θα περιμένω, την ελπίδα που κρυμμένη στην καταχνιά του χειμώνα άρχισε τα πρώτα της βήματα από αυτό το ταπεινό μου φτωχικό κηπάκι.


Όπως λέει κι ένα παλιό Ελληνικό ποίημα του σχολείου μου



Η άνοιξη μας έφτασε,
Εμπρός βήμα ταχύ,
Να την προϋπαντήσουμε
Παιδιά στην εξοχή.

Δεν θυμάμαι τον συγγραφέα

Γαβριήλ Παναγιωσούλης

12 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Σοφή επιλογή Γαβρίλη μου, η σημερινή σου ανάρτηση,σκορπίζει φωτεινές ανταύγειες στη μουντή καθημερινότητα
και φέρνει ελπίδα.
Σου εύχομαι απο καρδιάς μια διαρκή Ανοιξη,όσο γίνεται...
Με εκτίμηση κι αγάπη
Χαρά
Τα ζουμπούλια σου πανέμορφα και φαντάζομαι μοσκοβολάδα!

pylaros είπε...

Είναι οι χαρές τς ζωής αγαπητή μου Χαρά.
Πάντοτε μου άρεσαν και μου αρέσουν τα λουλούδια προπαντός τ' αρώματα, πιο καλό απ' όλα ο βασισιλικός.

Ευχαριστώ, εύχομαι η άνοιξη να μας έρθουν όλα βολικά κι αισιόδοξα

χίλια ευχαριστώ
με αγάπη
Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

...είχα και ροζ και λευκό(τί αρχοντιά!)
μα τα άφησα Μάρτη μήνα στην Αστόρια...
Φέτος, αγόρασα βαθύ μπλε και κερασί!
Μαζί με τους απομείναντες από το Καθολικό Πάσχα, Κρίνους της Παναγιάς, 4 για $12.οο ! μοσχοβολάει το χαμηλόχτιστο μπαλκόνι!
Καλή εβδομάδα,
Γαβρίλη μας,
Υιώτα

Μηθυμναίος είπε...

Γι’ αυτό, φίλε μου, αφέσου στη γαλήνη της άνοιξης που σου προσφέρει το «ταπεινό σου φτωχικό κηπάκι» και ξέχασε, προς στιγμή, αυτά που δημιουργούν έχτρες και διλήμματα…

Χρειάζεται, μας χρειάζεται αυτό το διάλειμμα…

pylaros είπε...

Τα λουλούδια εκράζουν την ευγένια της ψυχής, περυσι είχα πιο πολλούς Υάκινθους αλλά όταν έσκαψα έχασα μερικά γουλιά
Μου άρεσαν και μου αρέσουν πολύ.
Το καλοκάιρι καλιεργώ βασιλικούς, πάντα έχω ένα κλαράκι μαζί μου.
Αγαπητή μου Υιώτα

Ευχαριστώ
χαιρετισμούς
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Μα τα λουλούδια είναι όπως η ψυχή μας πολύχρωμα ευγενή μυρωδάτα δεν χορταίνω να τα βλέπω.
και είναι original δικά μου...

Φίλε μου Στράτο, ευχαριστώ

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Μαριάνθη είπε...

Υπέροχα, μια χαρά στέκουν τα όμορφα ζουμπουλάκια!!! Σε μια ζαρντινιέρα έχω και γω στο περβάζι της κουζίνας κι όπως πλένω πιάτα τα καμαρώνω χαχα ξεφεύγω από την πεζή καθημερινότητα της στιγμής. Καλά να είσαι !!!

Dennis Kontarinis είπε...

Φίλε μου χαίρομαι που παρ΄όλη την ανάποδη Άνοιξη που έχουμε κάποια λουλούδια τολμούν να ανοίξουν τα μάτια τους σε μια καλημέρα.
Και στο δικό μου χωραφάκι φάνηκαν οι πρώτες ελπίδες της ζωής.
Φανταστικά τα ζουμπούλια σου.
Θα τα πούμε.

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,
Είναι κι αυτό (Τα λουλούδια)κάτι που δίνει ομορφιά στην ζωή,

Ευχαριστώ

Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Γεια σου φίλε Ντένη,
ναι η ¨ανοιξη ήταν κρύα ακόμα και τώρα κάνει κρύο τα βράδια, όμως τα άνθη μας τόλ,ησαν και ξετρύπωσαν, μου αρέσουν πάρα πολύ

ευχαριστώ

χαιρετώ σε

Γαβριήλ

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΆΣΑΙ...στο βρήκα!
Ο Μάιος μας έφθασε·
εμπρός! βήμα ταχύ!
να τον προϋπαντήσωμεν
παιδιά στην εξοχή.

Άγγελος Βλάχος, 1838-1920, Έλληνας πολιτικός & ποιητής

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Γαβρίλη μου!

pylaros είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητή μου Χαρά,
ναι έτσι είναι όπως το γράφεις.

με τις καλύτερες αυχές μου για μια χαρούμενη ανάσταση

με αγάπη

Γαβριήλ