Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Με τον ερχομό του Σεπτέμβρη



Στέρεψε η πηγή της έμπνευσης, ο νους έβαλε φραγμό στις σκέψεις σου, το σύστημα απάνθρωπο καταπιεστικό, σε συνθλίβει, κάτω από δικά του παράλογα αιτήματα για το πώς να κυκλοφορείς, να ζεις, αισθάνεσαι σα να πληρώνεις χαράτσι με το μόνο δικαίωμα να φέρεις το κεφάλι σου όρθιο πάνω στους ώμους σου.
Πως μπορείς να τα βάλεις με το σύστημα  όπου κάθε σου διαμαρτυρία, κάθε σου λογική ερώτηση  εκλαμβάνεται ως ανυπακοή στην μαζική σκέψη;
Και όμως όταν ήσουν νέος πλήρωσες ακριβά την άγνοιά σου η οποία συμβάδιζε  με την αθωότητά σου, τώρα που μέστωσες το σύστημα  σε ανέχεται σαν κάτι περιττό που δεν θα έπρεπε να υπάρχεις
Καταλαβαίνω ότι τα κατεστημένα δεν θέλουν ανθρώπους αλλά πρόβατα.


Αυτά για σήμερα


Γαβριήλ Παναγιωσούλης
Νέα Υόρκη



6 σχόλια:

nikol είπε...

Επέστρεψα και εγώ στη βάση μου και ήρθα να σου ευχηθώ καλό φθινόπωρο Γαβρίλη μου !!! Διάβασα και τις προηγούμενες αναρτήσεις σου που ξεχειλίζουν νοσταλγία , παράπονο και πικρία για την πατρίδα !!
Εκεί έχεις δίκιο σε φωνάζουν ΄΄Σερ΄΄ εδώ αγωνιζόμαστε για τα ίχνη της αξιοπρέπειας μας υποδουλωμένοι και βαθιά απογοητευμένοι !!!
Την αγάπη μου

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Kαλό φθινόπωρο Γαβρίλη μας και αν και διακρίνω μια δίκαιη πικρία στη διάθεσή σου, θα πρότεινα να συνεχίσουμε να έχουμε τη διαφορετική άποψη, τις ενστάσεις μας και να διατηρούμε την ανθρώπινη υπόστασή μας.
Τους χαιρετισμούς μου!

pylaros είπε...

Καλώς σα βρίσκω Νικόλ μου, καλώς ήλθες πάλι,
Πέρασε το καλοκαίρι Είμαστε στην Ελλάδα μαζί με την Σύζυγο 55 μέρες περάσαμε πολύ ωραία από κάθε άποψη.
Αυτό που λέω στο δημοσιέυμά μου είναι το κατεστημένο σου αφαιρεί την προσωπικότητά του με το να σε υποχρεώνει να σκέφτεσαι και να πράτεις σε μια μαζική σκέψη που να συμβαδίζει με την ηλικία σου...κλπ
¨οχι μόνο στην Ελλάδα αλλά κι εδώ!

Ευχαριστώ

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλό Φθινόπωρο αγαπητή μου κ Μ. Κανελλάκη

Θα πρέπει να είμαι εναντίον του κατεστημένου, ενός οποιοδήποτε όχι μόνο το Εληνικό αλλά κι εδώ όπου σου αφαιρούν το να αισθάνεσαι ελεύθερος πρέπει να περπατάς στο μονοπάτι που άλλοι έχουν χαράξει παίρνωντας ως παράδειγμα μια μαζική ιδέα γνώμη πράξη που θέλουν να εφαρμόσουν οι κρατούντες τα ηνία ιθύνοντες...

Από αυτό έγραψα και το δημοσίευμά μου, σου αφαιρούν την ατομική πρωτοβουλία,
Δεν ξέρω ίσως να το έγραψα σε λάθος στιγμή αλλά ήταν ένα ξέσπασμα από την πίεση που σου ασκεί το κατεστημένο για το πως να συμπεριφέρεσαι, στο πως να οδηγείς, στο να ξαναπάς σχολείο ένεκα Της ηλικίας, στο να μη, μη, μη.

Σε ευχαριστώ πολύ
με τα κρύα που θα μας έλθουν θα ηρεμήσει και το πνεύμα καθότι δεν θα υπάρχει άλλη επιλογή.

Χαιρετισμούς
Γαβριήλ


Memaria είπε...

Καλό φθινόπωρο θα σου ευχηθώ και μακάρι να μην ήταν όπως τα λες, αλλά δυστυχώς είναι έτσι ακριβώς!

pylaros είπε...

Καλό Φθινόπωρο και εσένα αγαπητή μου Memaria
πολλες φορές φτάνει ο κόμπος στο χτένι που λένε και αρχίζεις να διαμαρτύρεσαι για τα παράξενα της κοινωνίας όπου ζούμε!!!

Σε ευχαριστώ πολύ
Γαβριήλ