Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Ήρθε η Άνοιξη

 Η φύση ντύθηκε στα γιορτινά της ήρθε η Άνοιξη κι εγώ ετοιμάστηκα να την υποδεχθώ με το να χαϊδέψω την μητέρα γη... με το τσαπί μου έτσι για να θυμηθώ την παιδική μου ηλικία που τόσο μου έλειψε...
Αλλά τούτη η άνοιξη δεν είναι άνοιξη αλλά εποχή που κλείνουν τα μπουμπούκια απ' τον φόβο της κορώνας με τον γιο της
Primavera de mis quince años relicario de mi juventud...
una juventud que ya pasó hace muchos años atrás, y lo que dejó se muestran en esta foto ..

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Γεια σου/σας, Φίλε μας... Παρόμοια και η δική μας... Χαιρετισμούς.

Μηθυμναίος είπε...

Η Άνοιξη, φίλε μου, παρ'όλα όσα συμβαίνουν στον περίγυρο της ανθρώπινης κοινωνίας, θα μας επισκέπτεται και θα ομορφαίνει το μέσα μας που τόσο χρειαζόμαστε.
Δύναμη και κουράγιο και να είστε όλοι καλά εύχομαι από καρδιάς!