Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021


 



Giannis Mertzanis

Έκανες χίλια πράγματα στη ζωή σου Γαβριήλ, γνώρισες απίστευτους ανθρώπους, όμορφες γυναίκες αλλά και φτώχεια και την αχαριστία των ανθρώπων και τα κατάφερες, πέτυχες, έφτιαξες μια όμορφη οικογένεια. Επιβίωσες μακριά από το μικρό χωριουδάκι του νησιού σου ολομόναχος στη ζωή. Περιτριγυρίζεσαι από παιδιά και εγγόνια και κατάφερες να φτάσεις σε μια ηλικία που δεν φτάνουν πολλοί. Και σήμερα γράφεις, γράφεις ασταμάτητα με ένα μυαλό ξυράφι αποζητώντας ενδόμυχα την αναγνώριση, την ανάγκη να φωνάξεις ότι υπάρχεις, ότι τα κατάφερες στη ζωή και ότι αξίζεις την αναγνώριση. Τα κατάφερες φίλε μου, την βρήκες από όλους εμάς την αναγνωρισιμότητα που αποζητάς που είμαστε σαν κι εσένα, που περάσαμε σαν κι εσένα που έγινες ο καθρέφτης μας για να δούμε τον εαυτό μας μέσα από σένα. Και είναι η καλύτερη αναγνωρισιμότητα αυτή στο εγγυώμαι. Μείνε εδώ συνέχισε γράφε για να συνεχίσουμε κι εμεις να διαβάζουμε τις ιστορίες σου που είναι και δικές μας. Νάσαι καλά...  

Το ανωτέρο  δημοσίευμα μου ήρθε σήμερα 21 ιανουαρίου 2021  το θεώρησα σαν μια βιογραφία του εαυτού μου από την στιγμή που ξεκίνησα μονάχος  φεύγοντας απ το χωριό μου να κατακτήσω τον κόσμο... και το μόνο που κατάφερα είναι να υπάρχω-ουμε τριγυρισμένος-νοι από οικογενειακή θαλπωρή με παιδιά και εγγόνια αυτή που φτιάξαμε  μαζί με την γυναίκα στα πέρατα του κόσμου το όλον 13 άτομα 

Γαβριήλ Παναγιωσούλης  

5 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Φίλε Γάβο καλημέρα,
Το ότι "έγινες ο καθρέφτης μας για να δούμε τον εαυτό μας μέσα από σένα", δεν θα έλεγα όλοι, αλλά πάρα πολλοί είναι μια μεγάλη αλήθεια που σε κάνει περήφανο εσένα, τους δικούς σου, το έργο σου και φυσικά όλους εμάς που μας χάρισες τη φιλία σου!
Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Μερτζάνη και εύχομαι ο Θεός να σου δίνει δύναμη και κουράγιο να χαίρεσαι γύρω σου όλους όσους σ' αγαπούν και δεν είναι λίγοι.
Να 'σαι καλά!

pylaros είπε...

Καλημέρα φίλε μου Στράτο...
Το ανωτέρο σχόλιο είναι από ένα σάϊτ ναυτικό όπου είμαι μέλος στο ΦΒ και ο καθένας μας από τους ναυτικούς συνταξιούχους μα και νέους γράφει τις περιπέτειές του ή τις εντυπώσεις του από μια περασμένη ζωή... Η ναυτική ζωή μου ήταν ένα σταδιο που κράτησε 15 χρόνια, όμως ήταν τα πιο τρυφερά χρόνια της νιότης και της αγαθο-αγνωσίας της στεριανής κοινωνίας.... μετά γράφω για την ζωή του Ταξιτζή, την ζωή στα εστιατόρια στην ΝΥ ένα σύμπλεγμα διάφορετικών εργασιών για να βγει ο επιούσιος... Το 2020 μα και τουτος ο χρόνος το 21 με την φόρα που μπήκε με τον υποχρεωτιό εγκλεισμό (Δεν έχει που να πας) ο καθάνας φοβάτε τον διπλανό του για τον ιό η ζωή έγινε πολλές φορες ανυπόφορη, βρίσκω έξοδο στην γραφή και με αυτό ξεδίνω.... Φίλε μου σε ευχαριστώ για τα θερμά και όμορφά σου λόγια σου στέλνω την αγάπη μου χαιρετισμούς στηκ οικογένειά σου επίσης χαιρετισμούς και από Ορτένσια

pylaros είπε...

Σε ευχαριστώ φίλτατε μου άρεσε αυτό το ΕΙΔΑ ΦΩΣ εννοεί τόσα πολλά Σου εύχομαι καλήχρομιά γεμάτη καλή υγεία!!!!!

Δώρα Γιαννάκου-Παρίση είπε...

Αγαπητέ Γαβριήλ, ελπίζω να είσαστε καλά με την οικογένειά σου. Ο CΟVID μας έχει αλλάξει τη ζωή, είμαστε όλοι κλεισμένοι. ΔΕΝ έχω νέα του Ντένη πολύ καιρό και δεν ξέρω τι γίνεται. Γράφω και ξαναγράφω αλλά δεν έχω καμία απάντηση. Εσύ σίγουρα θα ξέρεις. Πες μου σε παρακαλώ. Να είσαι πάντα καλά και πολυγραφότατος.
Με τους εγκάρδιους χαιρετισμούς μου.
Δώρα Παρίση

Αστοριανή είπε...

LONG and HAPPY LIFE
to the NEWLY WEDS!
Soon with a Gabriel Jr!!!!