Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Συμπόσιο στη Νέα Υόρκη


                    Συμπόσιο στην Νέα Υόρκη
Σύμφωνα με τα ΜΜΕ  τα ξένα όχι τα Ελληνικά, η παγκόσμια κοινότητα  δίνει μεγάλη σημασία στις Ελληνικές εκλογές της Κυριακής 25/01/15, το έχουν   σαν πρώτο θέμα, κατά κάποιον τρόπο παρουσιάζουν  τους Έλληνες ως πρωτοπόρους σε μια επανάσταση εναντίων την Λιτότητας που είναι κατευθυνόμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Έλληνες φίλοι που ζούμε στην Νέα Υόρκη την Παρασκευή βράδυ 23/01/15  συναντηθήκαμε για ένα συμπόσιο εκτός του να ευχηθούμε τα Χρόνια πολλά για τον καινούργιο χρόνο, ανταλλάξαμε σκέψεις και γνώμες  για τις εκλογές. Η πολιτική συζήτηση ήταν το πρώτο θέμα. (αν και δεν έχουμε δικαίωμα ψήφου)
Από όπου και οι Φωτογραφίες…





                                                Γαβριήλ Παναγιωσούλης

                                                     Νέα Υόρκη 

18 σχόλια:

Δημήτρης Τ. είπε...

Γαβρίλη φίλε μου γειά σου,

Λυπούμε που δεν μπόρεσα να παραβρεθώ εχτές το βράδυ ανάμεσα σε όλους εσάς τους καλούς φίλους της "Παρέας"!
Όπως φυσικά έμαθες "ετάντεβα"την ποδάρα "GOUT" που με κτύπησε απότομα την προηγούμενη βραδυά και αναγκαστικά κρεββατώθηκα!...

Να είσαι όμως καλά που έβαλες όλες αυτές τις φωτογραφίες από την συνάντησή σας και τοιουτοτρόπως σας καμάρωσα όλους σας.
Η Ασπα που με αντπροσώπευσε μου διαβίβασε τα υπόλοιπα νέα και τους χαιρετισμούς από όλους σας και σας ευχαριστώ.
Ελπίζω την επόμενη φορά να είμαστε καλά και να συναντηθούμε όλοι μαζί!

Να είσαι καλά
Με φιλικἠ αγάπη,
Δημήτρης

Βάνα Κ είπε...

Να είσαι καλά, Γαβρίλη μου.
Οι φωτογραφίες μια χαρά.
Περάσαμε όμορφα χθες. Είχαμε καιρό να βρεθούμε και η συνάντηση αυτή μας άφησε μια ξεστή ανάμνηση.

Καλό Σαββατοκύριακο
βάνα

airis είπε...

Καλησπέρα από την Ελλάδα!
Ξέρω από πρώτο χέρι την αγάπη των Ελλήνων της Αμερικής για την πατρίδα! Γεννήθηκα στην Αμερική και έζησα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου εκεί!
Χαίρομαι πολύ που διαπιστώνω ότι μετά από τόσα χρόνια οι Έλληνες όπου κι αν βρίσκονται, όσα χρόνια κι αν περάσουν, δεν ξεχνούν την πατρίδα!
Την αγάπη μου ! :)

Ντένης Κοντρίνης είπε...

Καλησπέρα φίλε που αποθανατίζεις τις όμορφες στιγμές της Παρέας.
Όλα υπέροχα χτες.
Ελπίζουμε η επόμενη φοαρά να είναι ακόμα πιο όμορφη.
Και το κυριώτερο. Καταφέραμε και λύσαμε όλα τα πολιτικά προβλήματα της πατρίδας μας. Αυτοί είμαστε.
Την αγάπη μου σε όλους σας.

pylaros είπε...

Φίλε μου Δημήτρη,
μας έλλειψες, εύχομαι την επόμενη φορά να σε έχουμε παρέα μας υγιή και με χιούμορ ώστε να μας τραγουδήσεις αυτές τις ωραίες αθηναϊκές σου καντάδες.

Πάντα με την αγάπη μου

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Βάνα και Ανδρέα,
Ήταν η πρώτη μας συνάντηση του 2015, εύχομαι και οι υπόλοιπες να έχουν την ίδια επιτυχία.

Ευχαριστώ
πάντα με την αγάπη μου
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Αριστέα, Μας έδωσες μια ευχάριστη έκπληξη όλων μας και σε ευχαριστούμε.
Οι Έλληνες του εξωτερικού δεν αφομοιώνοντε εύκολα, αγαπάνε τον τόπο που γεννήθηκαν, γι' αυτόν συζητούν κάθε μέρα και ατενίζουν τα πολιτικά δρώμενα συζητώντας με μια πιο πλατιά ανάλυση των γεγονότων.
Άλλωστε ξέρεις από πρώτο χέρι το πως οι Έλληνες μετανάστες αγαπούν την πατρίδα.

σε ευχαριστώ
με αγάπη

Γαβριήλ


pylaros είπε...

Γεια σου φίλε Ντένη,
δεν μπορείς να πεις οι φωτογραφίες βγήκαν καλές σε μια μάλιστα κρατάς και το κομπολογάκι.

Ήταν κι αυτή η συνάντηση η πρώτη του νέου χρόνου, όμως πολύς ο κόσμος πολύς ο θόρυβος στην επόμενη θα πρέπει να είναι σε ένα πιο ήσυχο περιβάλλον.

ευχαριστώ
χαιρετισμούς

Γαβριήλ

nikol είπε...

Μια γλυκιά συγκίνηση νιώθω όταν σας βλέπω εκεί σιγοπίνοντας και συζητώντας τα καυτά θέματα της πατρίδας μας !! Και να σου πω καλέ μου φίλε ότι καλοί ηγέτες δεν υπάρχουν τουλάχιστον εδώ η μακάρι ο επόμενος να είναι !!! Σφάζονται και αλληλουβρίζονται . Τι να περιμένουμε άραγε!!!
Μια ζεστή αγκαλιά από μένα

Μηθυμναίος είπε...

Χαίρομαι Γάβο να σας βλέπω εκεί όλους μαζί. Κρίμα που ο Δημήτρης την τελευταία δεν μπόρεσε να παρευρεθεί.
Μου τηλεφώνησε και μου εξήγησε το λόγο.
Ε, αφού λύσατε και τα των εκλογών, τότε θα περιμένουμε την επόμενη συνάντησή σας με τις ανάλογες αναλύσεις των αποτελεσμάτων.

Με τους χαιρετισμούς μου!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Μακάρι Γαβρίλη μου αφού λύσατε το πρόβλημα των εκλογών να το δούμε να μετουσιώνεται και στην κάλπη!!!χαχαχα
Τέτοια κακή γκαστρία είχαμε χρονια να δούμε...το βράδυ τα σπουδαία
Καλή σου μέρα με αγάπη απο την Ελλάδα

Ανώνυμος είπε...

Τι φωτογραφίες και κουραφέξαλα,εγώ δεν φαίνομαι πουθενά.Κάπου μόνο μακριά σαν σκιά.Διαμαρτύρομαι για το discrimination.
Μάλιστα κυρία Αριστέα μου,την αγαπάμε τη πατρίδα μας γιατί μας λείπει,εσείς που τη μπουχτίσατε τη ρίχνετε στα βράχια.

Λύκων

pylaros είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Νικόλ Κυριακή πρωί στην αντίπερα όχθη από όπου σου γράφω,
Οι Συναντήσεις μας εδώ στο εξωτερικό είναι για εμάς σα να κάνουμε ένα μικρό τόσο δα μικρό ταξίδι στην πατρίδα όπου συζητάμε.

Σε λιγάκι νομίζω ότι θα βγουν και τα αποτελέσματα των εκλογών οπότε σιωπώ...
Ευχαριστώ σε
με αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλημέρα φίλε μου Στράτο,
όπως γράφω και της Νικόλ σήμερα Κυριακή πρωί στην αντίπερα όχθη δηλαδή από τη ΝΥ. Από εδώ σας στέλνω την καλημέρα μου.
ναι η συνάντηση ήταν χωρίς τον Δημήτρη αλλά επιφυλλασώμεθα στην επόμενη.

Όσο για τις εκλογές δεν λέω τίποτα σήμερα Κυριακή...
ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ είναι και ο τίτλος ενός βιβλίου φίλου μου από Αθήνα.

Ευχαριστώ
με αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,
Δεν είπα ποτέ ότι λύσαμε το πρόβλημα των εκλογών, απλώς η συνάντησή μας είναι σα να κάνουμε ένα μικρό ταξιδάκι στα πάτρια εδάφη, όπου συζητάμε τα της φυλής μας τα υπέρ και τα κατά όμως φεύγουμε στο τέλος μονιασμένοι...

για εσάς θα κοντεύει βράδυ εδώ είναι πρωί..
σου στέλνω λοιπόν τα χαιρετίσματά μου και σε ευχαριστώ

Πάντα με την αγάπη μου

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητέ μου Λύκων

Στην δεύτερη και τέταρτη φωτογραφία φαίνεσαι στο βάθος δεξιά με το δεξί σου χέρι υψωμένο σα να αγορεύεις...
απέναντί σου ο άλλος κύριος έχει κι αυτός ανεβασμένο το χέρι συζητώντας υποθέτω για πολιτικά.

Αν και από μακριά εν τούτοις η στάση σας αυτή δίνει κύρος (βαρύτητα) στον φωτογραφικό φακό.
Στη Πέμπτη φωτογραφία αριστερά φαίνεσαι το πρόσωπο σου καθαρά...
Το πρόβλημα πολύς ο κόσμος φασαρία δεν μπορούσες να ακούσεις τον διπλανό σου,
Στη επόμενη συνάντηση θα πρέπει να είναι σε a more quite environment
Ευχαριστώ
πάντα με την αγάπη μου

Γαβριήλ


Ανώνυμος είπε...

Dear Gabriel and All Friends,

The pictures are so wonderful! You all look great. I wish so much I could have been with you. Next time!

Much love,
Caroline

pylaros είπε...

Thanks Caroline
Hope next time we will be all together


Regards

Gabriel