Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

My Resolution for 2012

My resolution for 2012
My resolution for the coming year 2012 is to fulfill my promise στην κυρία Πόπη, and I will do that!

Την κυρά Πόπη, την γνωρίζω χρόνια πολλά, εδώ στην Νέα Υόρκη, θα μου πεις πόσα 15-20 ούτε καν θυμάμαι.
Η αρχή έγινε ο άνδρας της είχε έναν φίλο όπου ήταν φίλος μου και γείτονάς μου. Μια μέρα πέθανε ο άνδρας της κυρά Πόπης από καρκίνο, ο φίλος μου επαναπατρίστηκε στην Γλυφάδα, θάναι πάνω από 10-15 χρόνια, Η κυρά Πόπη έμεινε μόνη με την κόρη τας, η οποία παντρεύτηκε νομίζω αστυνομικό, η κυρά Πόπη έμεινε μόνη στο διαμέρισμα, αγγλικά δεν ξέρει με φωνάζει τακτικά να την επισκεφτώ, εργάζεται μια-δυο μέρες την εβδομάδα προσέχει κάνα ασθενή, για να τα φέρνει βόλτα, φτιάχνει σιτάρι (κόλλυβα) σε καμιά κηδεία, αλλά κι εδώ πρέπει να γνωρίζεις κάποιον, να σου δώσει την ευκαιρία.
Μάλιστα όταν πάμε σπίτι της μαζί με την γυναίκα μου τσακίζεται να μας περιποιηθεί.

Ο καημός της θέλει να γράψει την ιστορία της πριν πεθάνει, ή πριν πάθει αμνησία, θέλει να μου την πει, να την μαγνητοφωνήσω, γεννημένη στον Πολυχνίτο Λέσβου στην είσοδο του κόλπου της Καλλονής, μικρή οι γονείς της την έστειλαν σε κάποιο σπίτι στην Αθήνα αυτός ήταν στρατηγός ή κάτι τέτοιο, όταν πέθανε της άφησε μια περιουσία κοντά στην Αθήνα, Λούτσα την οποία της την άρπαξαν, την πάντρεψαν και την έδιωξαν από την Ελλάδα… από ότι έχω καταλάβει
Κι εγώ όλο υποσχέσεις θα πάρω μαγνητόφωνο, θάρθω κάποια μέρα, θα έρθω αύριο, μα κι αυτό το αύριο ποτέ δεν έρχεται πάντοτε είναι σήμερα, μέχρι τώρα ακόμα δεν το κατάφερα.
My resolution for the coming year 2012 is to fullfill my promise στην κυρία Πόπη, and I will do that.
Ευτυχισμένος ο καινούργιος Χρόνος, με υγεία και Ειρήνη στον κόσμο ολόκληρο.

Happy New Year
Feliz Año nuevo,
Γαβριήλ Παναγιωσούλης

8 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Γαβρίλη μας!!!!!!!!!

Κάνετο, πριν γίνει της....πόπης! που λένε μερικοί, πριν πάει στενοχωρημένη στον άνδρα της
και μετά θα έχεις ...εφιάλτες!!!!!!!!!
Αλλιώς, έχεις κάτι φίλους από κει... ίσως βοηθήσουν!
Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Dennis Kontarinis είπε...

Φίλε μου Γαβρίλη καλημέρα.
Μην αφήσεις την ιστορία αυτής της γυναίκας να πάει χαμένη.
Προχώρα τη όταν με το καλό γυρίσεις και ό,τι βοήθεια χρειαστεί εδώ είμαι.
Νάσαι καλά
Καλά Χριστούγεννα κι΄ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος σε σένα την Ορτάνσια και όλη την οικογένεια.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε άνθρωπος αγαπητέ Γαβριήλ έχει
την δική του ιστορία κι η κυρία
Πόπη την δική της.Ταλέντο έχεις
και καλό θα ήταν να επληρώσεις
την επιθυμία της και την υποσχεσή σου.Σου το εύχομαι.
Χαιρετισμούς
Ρισσιάνα

pylaros είπε...

Το έχω στο νου μου, με τον καινουργιο χρόνο να συναντηθούμε...
Αγαπητή μου Υιώτα,

καλές γιορτές, χαιρετισμούς

Ευχαριστώ

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Γεια σου φίλε Ντένη,
Ξέρεις συμβαίνει πολλές φορές και λέμε άσε κι αύριο, ε με αυτό πέρασε πολύς καιρός, αλλά με τομ καινούργιο χρόνο θα κάνω ότι μου είναι δυνατόν.

ευχαριστώ
Καλές γιορτές
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Ρισσιάνα, εύχομαι και το πιστεύω με τον καινούργιο χρόνο να πάνε όλα βολίκά και να συναντηθώ με την κ Πόπη έχοντας όλα μου τα σύνεργα κλπ...
ευχαριστώ πολύ
Καλές και χαρούμενες γιορτές

Γαβριήλ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.
ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Αστοριανή είπε...

Gavrili!!!!!!!!!

Happy New Year, to ALL!!!!!!!!

we miss you

Yiwta-Dimitris