Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Ημέρα Ευχαριστιών,


                                   Πολλά τα Φώτα,

Όπως και κάθε χρόνο έτσι κι εφέτος 2012 εορτάσαμε όλοι μαζί την παραδοσιακή αμερικανική εορτή των ευχαριστιών.
Για μια ακόμα χρονιά είμαστε όλοι μαζί, έτσι όπως όταν ξεκινήσαμε, όταν πρωτοήρθαμε ως πρωτοπόροι εδώ, φυσικά  η οικογένεια αυξήθηκε  γίναμε πολλοί, κι αυτό το θεωρώ μια ευλογία  της ύπαρξής μας.
Έτσι  προσφέρουμε κι εμείς τις ευχαριστίες μας στον Θεό, μα και ψήνοντας την γαλοπούλα
Και όπως πάντα την ημέρα αυτή έχω την τιμητική μου, στην μαγειρική.

Γαβριήλ Παναγιωσούλης


   

2 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Βλέπω τόσα χαμόγελα σε σένα και στην όμορφη και πολυπληθή οικογένειά σου και χαίρομαι κι εγώ μαζί σας!

Να είστε όλοι καλά, υγιείς και ωραίοι να γιορτάζετε την παραδοσιακή αυτή γιορτή και να περνάτε όμορφα.

Να υποθέσω πως οι επιδόσεις σου στη μαγειρική να ήταν τόσο καλές όσο και στο γράψιμο.

Και του χρόνου λοιπόν!!!

pylaros είπε...

Φίλε μου, πίστεψέ με είναι δύσκολο να ευχαριστήσεις την νέα γενια με τη γεύση, αλλά προσπαθώ, υποχωρώ, μεταλλάζω, ώστε να έχουμε ένα γεύμα Universal, και νομίζω ότι το κατορθώνω, για να ευχαριστηθούν όλοι, μικροί και μεγάλοι, με τη βοήθεια των υπολοίπων.
Όσο για το γράψιμο, ε! αυτό είναι η απασχόλησή μου όταν τις μουχλιασμένες μέρες του Χειμώνα και όχι μόνο κάθομαι υποχρεωτικά μέσα τότε βάζω μπροστά την μαγειρική της σκέψης και του νου!
Όμως πριν τα σερβίρω (τα γενοβολήματα της πένας) δοκιμάζω τη γεύση τους, μερκά είναι άνοστα, μερικά αλατισμένα.

Φίλε μου Στράτο,
Ευχαριστώ πολύ για την εξαίσια κάρτα της επετείου της 21 Νοεμβρίου, Είσαι Un genio en arte de fotos,

saludos

Gabriel