Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Ένας φίλος απ' τα παλιά

Μια καινούργια μέρα ανατέλλει, όχι δεν είναι όπως η προηγούμενη καθότι τίποτα δεν είναι σταθερό, τα πάντα κινούνται, όπως και ο χρόνος μας, μόνο που φέρνει μαζί του τη φθορά.


Μια φορά κι έναν καιρό οδηγούσα ταξί στα τροπικά μέρη, ένα αυτοκίνητο Taunus 17m γερμανικής κατασκευής. Επιβάτης φίλος πρώην  συνάδελφος ναυτικός, σε μια τροπική καταιγίδα, δεν έβλεπες τη μύτη σου, σταματά η μηχανή στην μέση του πουθενά. Μείναμε από Βενζίνα λέω, είχα ξεχάσει να γεμίσω.  
Ο επιβάτης ο οποίος ήταν Α! μηχανικός σε βαπόρι που ήμασταν μαζί  διαμαρτύρεται, τώρα τι θα γίνει;
Μοναδική, αυτή η περιπέτεια, που δεν ξεχνιέται εύκολα.

Σήμερα Κυριακή, 20/01/13 μετά από μια οικογενειακή φιλική συνάντηση γενεθλίων του Σαββάτου,  χτυπά το τηλέφωνο παραξενεύτηκα, ήταν ο επιβάτης του τότε, ο φίλος Π.Α. απ’ τα παλιά. Είχε έρθει φορτωμένος αναμνήσεις. 
Ζει εδώ στις ΗΠΑ.  Ηλικιωμένοι πια και οι δυο μας, άρχισε αυτός να μιλά, μιλούσαμε για ώρες, και τι δεν είπαμε, αναλύσαμε μια περίοδο 50 χρονών μέσα σε μιάμιση ώρα, αρχίζοντας από την καλο-θυμούμενη  αυτή βραδιά που έμεινα χωρίς Βενζίνη.   ψάξαμε για τους φίλους, που να βρίσκονταν σε πιο μέρος του κόσμου είχαν ρίξει άγκυρα, θυμηθήκαμε τις τρέλες του τότε, οι ξεχασμένες αναμνήσεις έπιασαν φωτιά, ξαναζωντάνεψαν οι νοσταλγίες,
Ήταν το αλάτι της ζωής, ξανανοστίμισε το παρόν, η ιστορία ξαναγράφτηκε απ’ την αρχή, βασισμένη σε χιλιάδες αναμνήσεις.            
Οι αναμνήσεις του τότε είναι η βάση, της σημερινής μας ζωής, το σημερινό μας DNA.   
Χαίρομαι  τόσο!!! 

 Γαβριήλ Παναγιωσούλης
 

10 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Να αρχίσω εγώ ανάποδα... Να ευχηθώ πρώτα Χρόνια Πολλά στον/στην εορτάζοντα/ζουσα (που δεν μας λες... από τη φωτογραφία υποθέτω της κόρης...)και στη συνέχεια να σου πω ότι και να θέλεις να "ξεφύγεις" από τα καμώματα εκείνων των χρόνων, κάτι θα συμβεί ώστε να "επανέλθουν"...

Καλή εβδομάδα να έχουμε!

pylaros είπε...

Ναι φίλε μου ήταν τα γεννέθλια της κόρης μου και του εγγονού μου.

Ευχαριστώ για τις ευχές σου.


Όσο για τις αναμνήσεις δεν φεύγουν, τώρα εδώ στην σημερινή μας ηλικία και το κράτος όπου ζούμε όπου υπαρχει μια κοινωνία τετραγωνισμένη, όπου έχουν "βάλει το νερό στο αυλάκι" είναι δύσκολο να ξανα-ζούμε τέτοιες αναπάντεχες περιπέτειες ή συγκινήσεις.
Καλή εβδομάδα να έχουμε, σήμερα εδώ είναι αργία στην μνήμη του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

Ευχαριστώ
Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Μαριάνθη είπε...

Μόλις είδα τον τίτλο, μου ήρθαν στο νου οι στίχοι "Ένας φίλος ήρθ΄απόψε απ΄τα παλιά φορτωμένος με χιλιάδες αναμνήσεις, είχε γκρίζα τα σγουρά του τα μαλλιά..."
Ωραίες , μεγαλειώδεις πιστεύω πως είναι τέτοιες συναντήσεις. Τυχερός είσαι.
Να χαίρεσαι αγαπητέ μας Γαβριήλ τους αγαπημένους σου που γιόρταζαν. Το είδα και στο facebook αλλά δεν καταφερα να γράψω κει ευχές.
Πολλούς χαιρετισμούς, να είστε όλοι στην οικογένεια καλά.

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,

Πράγματι έτσι ξαφνικά έρχεται ένας φίλος απ τα παλιά φορτωμένος με χιιάδες αναμνήσεις,

Μας φέρνει πίσω τότε ῀ου η ζωή ήταν γεμάτη όνειρα.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου για τα γεννέθλια της κόρης μου

χαιρετισμούς,

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Ευχές, ευχές, και πάλι και πάλι!!!

Όσο για τον ΦΙΛΟ!!!!!!!!!!

Χαίρομαι για την χαρά σου,
και Χαιρετισμούς στην οικογένεια.

Υιώτα και Δημήτρης

Ρισσιάνα είπε...

Καλημέρα αγαπητέ Γαβριήλ,
χίλιες ευχές για τα γεννέθλια της
κόρης σου και εγγονού σου και σου
εύχομαι να έχεις πάντα χαρές.
Πολλούς χαιρετισμούς
Ρισσιάνα

Dennis Kontarinis είπε...

Καλημέρα φίλε μου.
Τις ευχές μου για τα γεννέθλια κόρης και εγγονού.
Όσο για το φίλο που ήρθε από τα παλιά - κι΄εγώ έχω ζήσει παρόμοια - να πω αυτό που λέει και ο Στράτος. Και να θέλεις ν΄αγιάσεις δεν σε αφήνουν.
Νάσαι καλά φίλε μου.

pylaros είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Υιώτα,

Α! τι κρύο 11 βαθμοί Φαρενάιτ -12 Κελσίου

Ευχαριστώ για τις ευχές σας.
Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλη σου μερα αγαπητή μου Ρισσιάνα.

Ευχαριστώ πολυ για τις ευχες σου,

Εδώ έχουμε μια ηλιόλουστη ημέρα αλλα το κρύο είναι πάρα πολύ περίπου -12 Κ

Ευχαριστω
Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Καλημέρα φίλε Ντένη,

Μα τι κρύο είναι αυτό πάλι,
11 βαθμοί Φ.

Φαντάσου να πηγαινες τα εγγονάκια με τα πόδια στο σχολείο,
Ευτυχώς με το αυτοκίνητο όλα είναι πιο εύκολα.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου

Χαρετώ σε
Γαβριήλ