Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ (1)



Τετάρτη 05.Ιουνίου 2013


Η επένδυση του Σείχη στη Πύλαρο και οι δυσκολίες λόγω γραφειοκρατίας
VIEW
              FROM LOGARATA TO MPEKATORATA 
                                                                            
  • Η επένδυση : Δημιουργία πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος χωρητικότητας 110 κλινών.
  • Θέση :  Διβαράτα
  • Εμβαδόν οικοπέδου:  28 στρεμ.
  • Προϋπολογισμός επένδυσης : 20 εκατομμύρια ευρώ.

View Larger Map 

Στις αρχές  Ιανουαρίου με την πρώτη επίσκεψη του  στην Κεφαλονιά , σας ενημερώσαμε με κάθε λεπτομέρεια για την επένδυση και τα αιτήματα που τέθηκαν στον Δήμο Κεφαλονιάς. Μπορείτε να τα δείτε στην σχετική μας ανάρτηση , εδώ :   Η επένδυση την Πύλαρο και η επίσκεψη του σείχη Shaykh Faizul Aqtab Siddiqi στην Κεφαλονιά (κλικ)
 

Η επένδυση αφορά την δημιουργία υπερπολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος , χωρητικότητας 110 κλινών.  Οι επενδυτές είναι διάσημοι  Βρετανοί ποδοσφαιριστές ανάμεσά τους και ο Μπέκαμ , οι οποίοι θέλουν να κατασκευάσουν στο οικόπεδο της Πυλάρου ένα υπερπολυτελές θέρετρο για  διάσημους ποδοσφαιριστές που θα το χρησιμοποιούν ως «καταφύγιο» ξεκούρασης και ανανέωσης.
 Σε συντομία να σας υπενθυμίσουμε ότι σε εκείνη την επίσκεψη αυτό που ήθελαν να διασφαλίσουν οι επενδυτές ήταν αν ο ενιαίος Δήμος Κεφαλονιάς θα συνεχίσει τη συζήτηση μαζί τους για την ολοκλήρωση της επένδυσης και αν ο νέος Δήμος δεσμευόταν από τα όσα είχε αποφασίσει ο πρωην Δήμος Πυλάρου στον οποίο βρίσκεται το οικόπεδο των 28 περίπου στρεμμάτων.
 Τον Φεβρουάριο του 2013 η εταιρεία πρωτοκόλλησε στο Δημαρχείο υπόμνημα στο οποίο το νομικό τμήμα της,  ζητούσε από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου να τους καταγράψουν πως έχει η κατάσταση από άποψη αποφάσεων δημοτικών οργάνων σε ζητήματα που τους είναι απαραίτητα για να μελετήσουν το χρονοδιάγραμμα της επένδυσης.   Απάντηση δεν πήραν για αυτό έγινε η τελευταία επίσκεψη του Μαΐου.
 Τα θέματα που «καίνε» τους επενδυτές είναι δύο:
 1.  Αθλητικό κέντρο . Πότε θα αποφασίσει ο Δήμος Κεφαλονιάς ότι αποδέχεται την πρότασή τους για παραχώρηση του Αθλητικού Κέντρου Πυλάρου για τις αθλητικές ανάγκες των διάσημων φιλοξενούμενών τους.  Τα αντισταθμηστικά που δίνουν στην παραχώρηση του χώρου είναι η δημιουργία ενός υπερ σύγχρονου αθλητικού κέντρου ανάλογο στις απαιτήσεις των αστέρων του ποδοσφαίρου το οποίο θα είναι ανοικτό στους Δημότες Κεφαλονιάς όταν δεν χρησιμοποιείται από τους ποδοσφαιριστές. Το πρόγραμμα προπονήσεων θα είναι  γνωστό στον Δήμο και στους Δημότες πολύ έγκαιρα κάθε χρόνο.

2. Η πρόσβαση στην παραλία του Μύρτου.  Να διευκρινίσουμε ότι το οικόπεδο των 28 στρεμ. στο οποίο θα γίνει η μονάδα, απέχει από τον Μύρτο. Είναι στο χωριό Διβαράτα (δες χάρτη Google).
Τι τους προβληματίζει? Η τριτοκοσμική κατάσταση των υποδομών της παραλίας. Θεωρούν αδιανόητο να κατεβαίνουν οι πελάτες τους για μπάνιο και να αντικρίζουν σκουπίδια, τις άθλιες χημικές τουαλέτες, το τριτοκοσμικό κυλικείο.  
Ζητούν από τον Δήμο να δημοπρατήσει (όχι να τους παραχωρήσει) μέρος της παραλίας του Μύρτου. Πρόκειται για μια τεράστια παραλία η οποία μπορεί να χωριστεί σε τμήματα κάποια να κρατήσει ο Δήμος και κάποια να βγουν σε διαγωνισμό.  Οι επενδυτές θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για ένα κομμάτι της παραλίας.  Εκτός του μισθώματος που θα δίνουν στον Δήμο, αναλαμβάνουν να διαμορφώσουν ΟΛΟ το χώρο της παραλίας , με πράσινο, χημικές τουαλέτες, πολυτελείς καντίνες κλπ. Αυτό που τους ενδιαφέρει δεν είναι να μας αρπάξουν τον Μύρτο αλλά να είναι όλη η παραλία αντάξια της φήμης της και κυρίως της δικής τους επένδυσης και των πελατών τους.
 Βεβαίως ούτε και στην συνάντηση του Μαίου πήραν απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Μάλλον χαλίστηκαν περισσότερο από την πολυνομία και την γραφειοκρατία που έχουν να αντιμετωπίσουν. 
 Η συμμετοχή του Σείχη Shaykh Faizul Aqtab Siddiqi στην επένδυση βρίσκεται ακόμα στο στάδιο του προσυμφώνου. Η επενδυτική εταιρία των σταρς του ποδοσφαίρου , έχει αγχωθεί καθώς θέλει να παρουσιάσει στον εν δυνάμει επενδυτή τα πλήρη στοιχεία για το πώς έχει η κατάσταση και το οργανόγραμμα του έργου.
 Υπενθυμίζουμε ότι το συνολικό κόστος της επένδυσης υπολογίζεται στα 20 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το
 vasilatos_300.jpg
Ο εκπρόσωπος της εταιρίας στην Κεφαλονιά , ο αρχιτέκτων –πολιτικός μηχανικός Γεράσιμος Βασιλάτος (φωτο)  έχει ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες αδειοδότησης του έργου, απλά περιμένει το «πάμε» από τους επενδυτές για να πάει ο εκσκαφέας..
 Μόνο που αυτό το «πάμε» εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θα κινηθεί ο μηχανισμός του Δήμου προκειμένου να αποφασίσει επί των ερωτημάτων και αιτημάτων των επενδυτών. 
Απο Το Kefalonia Press

Γαβριήλ Παναγιωσούλης
 ****

9 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Καλέ μου Γαβρίλη,
στην Ελλάδα υπάρχει ένα άσμα που λέει "Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο" κι εκτός απο άσμα να το τραγουδάμε το πραγματοποιούμε κιόλας, σ όλα τα επίπεδα,ακόμα κι αν πρόκειται για την Πατρίδα μας. Και δεν δίνουμε ό,τι κι ο,τι, μη φαντασθείς,αλλά ΤΑ ΦΙΛΕΤΑ!Πώς θα γινόμασταν δελεαστικοί στους υποψήφιους αγοραστές.
Ακρωτηριαζομαστε καθημερινά, αλλά αυτό δεν πτοεί κανέναν δυστυχώς,όσο για το εμπόδιο της γραφειοκρατίας,μην νομίζεις οτι θ αντιστέκεται για καιρό,λίγο να λαδωθεί η μηχανή και θα τρέχει ροδάνι!
Ευχομαι τα σχέδια να μείνουν σχέδια,αλλά φοβάμαι πως...
Καλή σου εβδομάδα φίλε μου
Με αγάπη κι εκτίμηση
Χαρα

Ανώνυμος είπε...

Καλή σου μέρα αγαπητέ μου Γαβριήλ,
δυστυχώς και με μεγάλη μου λύπη
διάβασα ότι σε λίγο θα πλακώσουν οι
Σείχηδες να μας σώσουν και σε
αντάλλαγμα θα τους παραχωρήσουμε τις ωραίες ακρογιαλιές μας.Οπότε ας μην παραξενευτούμε αν αριβάρουμε για Κεφαλονιά και χρειαστούμε visa για να πάμε στον Μύρτο. Αρκεί που θα υπάρχουν πολυτελείς τουαλέττες και καμπίνες για να φοράς πιό άνετα το μαγιό σου. Πάντως απ ότι διάβασα δεν
υπάρχει καμμιά αντιδραση, εκτός
από την Βουλευτή κ.Θεοπεφτάτου.
Ίσως αναθεματίζουν οι κάτοικοι την
γραφειοκρατία που κατά καποιο τρόπο
καθυστερεί τόσο σπουδαία εργα.
Δεν το περίμενα απο τους πατριώτες
μας Κεφαλονίτες που παινεύονται
πώς είναι αντιδραστικοί και
ασυμβιβαστοι να το δεχθούνε.
Τι άλλο να γράψω; Λυπάμαι!!


Ανώνυμος είπε...

AGAPITI MOY XARA,
Euxaristo gia tin episkepsi sou

Tha ta poume syntoma,
epeidi euriskomai ektyos edras den ewxo Ellinikous xaraktires

xairetsmous

Gabriel

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Ρόη,
Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου,

Πράγματι βαδίζουμε προς τον μεσαίωνα τότε που η Κεφαλονιά χωριζόταν σε φατρίες ευγενών, ενώ σήμερα μπορεί να ξαναφανούν φατρίες Σεϊχιδων σαρικοφόρων!

Μη χειρότερα Θεέ μαου,

Ευχαριστώ

Χαιρετώ σε

Γαβριήλ

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι, γιατί οτιδήποτε συμβαίνει ή πρόκειται να συμβεί πρέπει να αντιμετωπίζεται αφοριστικά, επικριτικά, με τουλάχιστον επιτιμητικούς χαρακτηρισμούς και κύρια, φοβικά.
Ποια μερίδα ανθρώπων, ποια κοινωνική μερίδα υιοθετεί, υποστηρίζει, επιχαίρει τέτοιες απόψεις και σχολιασμούς, όπως οι ανωτέρω. Προς Θεού, δεν αρνούμαι την ελεύθερη διατύπωση απόψεων. Υποστηρίζω τη γνωστή ρήση του Βολταίρου, που αναφέρεται στο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης της γνώμης εκάστου και αναγνωρίζω το σχετικό δικαίωμά του.
//λα όμως έχω το ανάλογο κι' αυτούσιο δικαίωμα να αναγνωρίζω την ομαδοποίηση της ηλιθιότητας, αποδεχόμενος σαφέστατα, πως η δικιά μου μπορεί να είναι μεγαλύτερη.
Τουλάχιστον όμως προσπαθώ να μην δογματική, να μην αποτελεί ..."κραυγή", να μην παράγει "σύνθημα".
Προβληματίζομαι όταν διαβάζω, "Η τριτοκοσμική κατάσταση των υποδομών της παραλίας. Θεωρούν αδιανόητο να κατεβαίνουν οι πελάτες τους για μπάνιο και να αντικρίζουν σκουπίδια, τις άθλιες χημικές τουαλέτες, το τριτοκοσμικό κυλικείο".
Αν έτσι είναι, αναρωτιέμαι, γιατί όσοι/ες παραπάνω παραθέτουν ή/και συντάσσονται, δεν έχουν κάνει μέχρι τώρα "κάτι" γι' αυτό.
Γιατί δεν προσέχουν τα "εμά" τους, τις παραλίες μας, τα φιλέτα μας κ.ο.κ.?
Αλλά, αρκούνται μόνο στο να κραυγάζουν ή να σχολιάζουν ...εξυπνακίστικα?
Προβληματίζομαι, όταν διαβάζω, για "σαρίκια" κι' άλλα ρατσιστικά σχόλια, χωρίς οι κατ' αυτό τον τρόπο σχολιάζοντες να νοηματοδοτούν, πως οι ..."σαρικοφόροι" κλπ, προέρχονται από μια κουλτούρα, που η διαφορετικότητά της δεν τους κάνει ούτε αυτή είναι a priori υποδεέστερη. Χωρίς να αναφέρονται ή τουλάχιστον σκεπτικιστικά να παρατηρούν, πως αυτή η κουλτούρα, όπως άλλωστε και η δική μας εδράζεται, πιθανά και σε ...αρχαιότερο γίγνεσθαι από το δικό τους αντλούμενο σωβινισμό και σ' ένα πολιτισμό και διατρέχει εθνότητες, που δεν διασπάστηκαν, όπως η δική μας απ' αρχής της ιστορίας μας.
Προβληματίζομαι,για τη σημειολογία των ...αλλόθρησκων, όταν είναι παγκοίνως γνωστό, ότι οι θρησκείες υπήρξαν πολέμιοι ή τάφοι πολλών πολιτισμών και πως άλλο η πίστη και ο ανθρωπισμός κι' άλλο η ομαδοποίηση γύρω από ένα έμβλημα, ...γιατί οι λόγοι και οι παροτρύνσεις είναι στην ουσία ΜΙΑ.
Προβληματίζομαι, για τη διαιώνιση του δογματισμού από α-χρησμενους ταγούς, όταν από χείλη αρχαίων ελλήνων φιλοσσόφων ειπώθηκε: "δογματισμός ο τάφος της οποιασδήποτε Αλήθειας".
Προβληματίζομαι, που απέναντι σ' αυτό δεν παρατίθενται προτάσεις, για ένα δημιουργικό διάλογο και απαιτήσεις, που να συνάδουν με τη διαχείριση μιας πραγματικότητας, που μπορεί να υπαχθεί κάτω και μέσα από την ελληνική κυκλική σκέψη κι΄όχι τη γραμμική, που παρατίθεται σ' ότι εδώ έτυχε τυχαία και από μια περιήγηση να διαβάσω
"Φοβάμαι", ευτυχώς δεν είμαι ο μόνος, από την εύκολη, ευτελή, ταλιμπανίστικη νοοτροπία, που δείχνει να υποβόσκει κάτω και πίσω απ' αυτές τις "θεωρήσεις",
"φοβάμαι" όταν αντιλαμβάνομαι πόσο επίκαιρο πολλές φορές γίνεται ένα παλιό σημαντικό σύγγραμα του Εὐάγγελου Λεμπέση "Ἡ Τεράστια Κοινωνικὴ Σημασία τῶν Βλακῶν ἐν τῷ Συγχρόνῳ Βίῳ",και
"Φοβάμαι" καθώς συνειδητοποιώ την σημασία της ρήσης του Αϊνστάιν "χρόνος και ηλιθιότητα, ανίκητα μεγέθη", όταν μάλιστα την επεκτείνεις και τη συνδέσεις με τη παλαιά θυμοσοφία, "μεταξύ τρελού και ηλιθίου προτίμησε τον πρώτο, γιατί με τον δεύτερο δεν πρόκειται να συνεννοηθείς ΠΟΤΕ".
Εξοικειώνομαι με την ανάλωση της αυταρέσκειας ορισμένων.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τη δυνατότητα.
Ανδρμι.

Μηθυμναίος είπε...

Κύριε Ανδρμι, με συγχωρείτε που απευθύνομαι εγώ σε εσάς, αλλά αν ήσασταν πιο απλός, πιο σαφής, με εκφράσεις κατανοητές στο σχόλιό σας, θα έβγαζα άκρη.
Τελικά τι θέλετε να πείτε;
Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα.
Και ζητώ επίσης συγγνώμη από τον διαχειριστή του ιστολογίου για την παρέμβασή μου.
Αυτά...

Dennis Kontarinis είπε...

Αγαπητέ κύριε ή κυρία Ανδρμι δε διευκρινίζετε φύλο και δεν μας ενοχλεί.
Επιτρέψτε μου να πω κι΄εγώ όπως και ο Στράτος Δουκάκης ότι δεν κατάλαβα τίποτα από τα όσα γράφετε. Από όλη αυτή την ιστορία τι σας ενοχλεί; Εσείς τι θέλετε να γίνει;
Ευχαριστώ

pylaros είπε...

Η ελευθερία λόγου, η ελευθερία γνώμης είναι ανθρώπινο δικαίωμα που κανένας δεν μπορεί να το στερήσει.

Όσο πιο απλά μιλάμε, όσο λιγότερα λέμε τόσο πιο εύκολα θα καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο.
Όμως η πολυλογία του κ. ή κ. Ανδρμι μας προβλημάτισε ως προς την ορθότητα της σκέψης του, της έκφρασής του με το τι θέλει να πει!

Οπότε παραμένουμε απληροφόρητοι


Γαβο