Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

To κατεστημένο του Τρόμου


              Σταματά η κυκλοφορά για να περάσει μια γάτα με το γατάκι της

                Το σύστημα του τρόμου

Οι υπολογιστές (computers) είναι αυτοί που σήμερα κανονίζουν την ζωή μας, γιατί έτσι το θέλει η καινούργια τεχνολογία, η επιστήμη, το κεφάλαιο, το σύστημα, το φακέλωμα, οι άνθρωποι, η νέα γενιά  και η αγγλική γλώσσα, όμως είναι άψυχα τέρατα, χωρίς καμία λογική, ούτε αίσθημα.

Κι εξηγούμε:
Αν ποτέ δοκιμάσεις να καλέσεις με το τηλέφωνο μια οποιαδήποτε εταιρία για βλάβη, είτε τηλεφώνου, ηλεκτρισμού, ή να κλείσεις ραντεβού με γιατρό.
Βγαίνει μια προ γραμματοποιημένη  φωνή και σου αραδιάζει ένα σωρό λύσεις, ή σου κάνει ένα σωρό ερωτήσεις πάνω στο θέμα, θα πρέπει να απαντάς με ένα ναι ή ένα όχι.
Όλοι ξέρουμε ότι όταν είσαι ξενο-γεννημένος η γλώσσα του τόπου που ζεις έχει την προφορά του, τόπου που γεννήθηκες.
Απαντάς λοιπόν με μια μονοσύλλαβη λέξη Yes ή  No και στις δυο περιπτώσεις απαντά αυτό το διαβολικό μηχάνημα Sorry δεν σε καταλαβαίνω.
Τότε γίνομαι έξω φρενών, χτυπιούμαι βρίζω, φωνάζω, αυτό τον χαβά του τίποτα,   
 Άλλες φορές μιλά με οδηγίες αν θες να ακούσεις αν ο γιατρός είναι στο γραφείο πάτησε το 1, το πατάς, βγαίνει άλλο μηχάνημα και σου λέει αυτή την στιγμή δεν μπορεί να έρθει αν όμως είναι ανάγκη πάτησε το 2.
Το πατάς βγαίνει μια φωνή Sorry αν έχετε άμεση ανάγκη Ιατρού παρακαλώ να πάτε στον Πρώτων βοηθειών.
Το καλοκαίρι είχα ραντεβού μ’ έναν γιατρό σε νοσοκομείο, πήγα λοιπόν, όταν ήρθε η σειρά μου, η γραμματέας μου λέει πλήρωσες είσοδο;
Όχι. Πήγαινε στον πρώτο όροφο, πλήρωσα, μου έδωσαν μια κόκκινη απόδειξη, ξανά στην σειρά, αφού τελείωσα με το γιατρό πήγα σπίτι.
Τώρα κάθε πρώτη του μηνός μου έρχεται ένα ένταλμα πληρωμής για την είσοδο που δεν πλήρωσα, αγανακτισμένος πήρα τηλέφωνο, μια άσχετη φωνή απάντησε, θα είναι λάθος του υπολογιστή! Computer  error sorry.
Ε! λοιπόν τον περασμένο μήνα Δεκέμβριο έγραψα μια εξηγητική επιστολή την εσώκλεισα μαζί με αντίγραφο της απόδειξης και την έστειλα.
Σήμερα το πρωί έλαβα πάλι καινούργιο φάκελο ότι χρωστώ την καταραμένη αυτή είσοδο.
Αυτό συμβαίνει κάθε μέρα, είτε έχεις να κάνεις με κρατικές η ιδιωτικές εταιρίες,
Είναι να τρελαθείς, πολύ σπάνια  να σου απαντήσει ζωντανή η ανθρώπινη φωνή προ καιρού κάθε μια φορά τον μήνα λάβαινα ένα γράμμα, ο γιατρός σου σε περιμένει να κάνεις ραντεβού.
Τους τηλεφώνησα, δεν είναι πλέον γιατρός δικός μου, έφυγα από αυτόν, δεν βαριέσαι χαμένος κόπος, κάθε μήνα ο ίδιος φάκελος. Θύμωσα πήγα αυτοπροσώπως, ήταν ο Dr. Stein     ουρολόγος μου πριν χρόνια.
Γιατί του λέω μου στέλνεις κάθε μήνα γράμμα να έρθω κλπ…
Συγνώμη, δεν φταίω εγώ, λάθος του υπολογιστή.
Βρίσκομαι στο  canal street σταθμός του μετρό, ήθελα να πάω σπίτι μου, σαρώνω   την κάρτα εισόδου στην ειδική θυρίδα για να μπω στην πλατφόρμα,  για  να ανοίξει η πόρτα μια κυκλική με κάγκελα έπρεπε να την σπρώξω, δεν ήμουν γρήγορος αρκετά και ξανακλείνει η πόρτα. Η κάρτα εισόδου δεν μου επέτρεπε να ξανα-σαρώσω την κάρτα πριν περάσει μια ώρα. (Είναι ειδικές κάρτες με φωτογραφία για ηλικιωμένους) δεν είχε κιόσκι να αγοράσω άλλη κάρτα.   Περίμενα  και περίμενα, εν το μεταξύ είχα τρελαθεί απ τον θυμό μου, ευτυχώς  βρέθηκε ένας άγνωστος καλός Σαμαρείτης, έβαλε την δική του κανονική κάρτα και πέρασα.

Όσο περνά ο χρόνος η ζωή γίνεται πιο περίπλοκη, κι όλα αυτά από την ηλεκτρονική αυτή εφεύρεση που σκλαβώνει την  ανθρώπινη αξιοπρέπεια, εκμηδενίζει την ανθρώπινη θέληση λες και είναι η βούληση ενός άγνωστου Θεού που πρέπει να υπακούμε στις διαταγές του, ενός Θεού φτιαγμένου από ανθρώπινο μυαλό για να καταδυναστεύει την ανθρωπότητα.  

Γαβριήλ Παναγιωσούλης            







12 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Αγαπητέ μου Γαβρίλη
όλα μηχανοποιούνται στις μέρες μας κι αλλοίμονο σ αυτόν που δνε ξέρει να χρησιμοποιεί τις μηχανές.
Πολλέ ςφορές εκνευρίζομαι κι εγω αποίστευτα,να παίρνεις ένα τηλέφωνο, νάναι ανάγκη να επικοινωνήσεις και αφού αραδιάσεις ένα κάρο "ΝΑΙ-ΟΧΙ",στο τέλος να σου πουν "συγγνώμη αυτή τη στιγμή δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Φαντάσου να παίρνουν το Λιμεναρχείο (το εφάρμοσαν κάποια στιγμή και απο τις αντιδράσεις το αναίρεσαν), την Πυροσβεστική για κάποιο επείγον περιστατικό και να μιλάς στο βρόντο.
Πράγματι θα πρέπει να υπάρξει και μία μέριμνα για μερίδα ανθρώπων που δεν έχει γνώσεις γι αυτές τις επιλογές κι άλλες ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Για δε τα μηνύματα ενω έχουν ικανοποιηθεί οι υποχρεώσεις είναι ένα άλλο καυτό θέμα.
Τελικά συμφωνώ απόλυτα μ όσα καταγράφεις
Την αγάπη μου απο την πατρίδα
Χαρά

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,
Χάρηκα με αυτό που γράφεις (Τελικά συμφωνώ απόλυτα μ όσα καταγράφεις)

Κανονικά θα πρέπει να σου εξηγήσω όταν φτάσεις σε μια ορισμένη ηλικία σου παρέχει η πόλις μειωμένο εισητήριο για το μετρό ή οτιδήποτε άλλη συγκοινωνία. σου στέλνουν λοιπόν με το ταχυδρομείο μια έξυπνη κάρτα, βάζεις όσα χρήματα θέλεις μέσα, όμως εσυ μπορείς να την βάζεις στο "Σκαν" μηχάνημα και ανοίγει η πόρτα αυτομάτος.
όμως για να μην την πασάρεις κάποιου άλλου φίλου σου και πληρώσει κι αυτός μειωμένο ισχύει μόνο για μία φορά κάθε ώρα. Αυτό μόνο στον ίδιο σταθμό, αν πάρεις λεοφωρείο μετά από 5 λεπτά ισχύει.
Αν βιάζεσαι και δεν είσαι ταχύς και χάσεις το άνοιγμα της πόρτας
τότε άστα μην τα συζητάς. αν έχει κιοσκ αγοράζεις άλλη όμως σε πολλούς σταθμούς δεν υπάρχει κανένας

Ευχαριστώ

με αγάπη

Γαβριήλ

Δώρα Γιαννάκου-Παρίση είπε...

Συμφωνώ με όσα γράφεις αγαπητέ Γαβριήλ και επαυξάνω. Σ' ευχαριστώ που τα γράφεις για να καταλάβουν μερικοί μερικοί ότι αυτά δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα και ότι η μηχανογράφηση που την θεωρούν πανάκια, δεν είναι η λύση των πάντων. Να καταλάβουν επιτέλους ότι σημασία έχει μόνο ο ανθρωπος, αυτός ο μικρός ο μέγας, ότι έχουμε ανάγκη από πολύ λίγα για να είμαστε ευτυχισμενοι, αλλά κι'αυτά μας τα στερούν, δεν μας αφήνουν. Σου έστειλα τα δικά μας έθιμα στο μπλογκ μου, το ρόδι, που μάλλον δεν το είδες. Σε χαιρετώ.

pylaros είπε...

Αγαπητή μου κ. Δ. Γιαννάκου,

Σήμερα όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση οι μεγάλες εταιρίες πιστεύουν πιο πολύ τον υπολογιστή παρά τον πελάτη τον άνθρωπο και μετά άντε να καθαρίσεις.
Το καλοκαίρι λάβενα από την εταιρία con edison η ΔΕΗ της Νέας Υόρκης λογαριασμούς να πληρώσω σε χιλιάδες δολάρια. Μέτρησα τα ρολόγια μόνος μου, τα έβγαλα φωτοαντίγραφο τα πήγα στα γραφεία, αρνήθηκαν να τα δούνε,
πήγαινε και θα το φτιάξουμε, τον άλλο μήνα πάλι τα ίδια, μάλιστα μου στείλανε γράμμα αν θέλω ευκολίες πληρωμής, ξανά πήγα κάτω, τέλος τον Νοέμβριο έστειλαν άνθρωπο στο σπίτι
του απέδειξα πόσο λάθος κάνουν κλπ...

Άρα ειναι ο άνθρωπος ένοχος (γιατί το λέει το κπμπιουτερ) μέχρι εσύ ο ίδιος να αποδείξεις το αντίθετο.
Επίσης διάβασα και τα δικά σας έθιμα σχετικά με το ρόδι.

Ευχαριστώ
χαιρετώ

Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Γαβρίληηηηηηηηηηηηη!

Ηρέμησε, φίλε μας!

ΠΩΣ θα καλύψουν τα ...έσοδα οι εταιρείες!
Τί νόμισες. Μόνο τα...φακελάκια;;;
ΟΛΟΙ έχουν τον τρόπο τους.

Εμείς;
Ας έχουμε υγεία!

Αυτό να το θυμάσαι.

Πάντα με την αγάπη,
Υιώτα

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Αγαπητέ μου Γαβρίλη να σε διαβεβαιώσω για τούτο (άσχετο με την ανάρτησή σου,σχετικό με ερώτημα που εξέφρασες):
Φακές Εγκλουβής δεν θάβρισκες ούτε στην Ελλάδα, πόσο μάλλον στο Εξωτερικό. Η παραγωγή δεν είναι τέτοια που να ικανοποιεί την αγορά , όπως η φάβα Σαντορίνης τείνουν να είναι λήμματα στην Εγκυκλοπαίδεια!
Ετσι για την ιστορία
Και πάλι σου εύχομαι Καλό απόγευμα χωρίς προβλήματα
Με αγάπη
Χαρά

Dennis Kontarinis είπε...

Φίλε Γαβρίλη.
Αν θέλεις να γίνουν τα νεύρα σου κομμάτια προσπάθησε να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το Ελληνικό Προξενείο της Νέας Υόρκης. Αν καταφέρεις να συνενοηθείς έλα να μου πάρεις το κεφάλι. Και μη χειρότερα φίλε μου.
Νάσαι καλά.

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Υιώτα,

οι Εταιρίες με αυτό το απροσωπο τέρας το Κομπιούτερ έχουν κερδίσι τη μάχη, έχουν σπάσει τα νεύρα όλως μας


ευχαριστώ

χαιρετισμούς
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Χαρά,
ο λόγος για φακές, εδώ εμείς τρώμε τακτικά φακή.
Λοιπόν συνήθως παίρνουμε μια Ισπανικά μάρκα GOYA

Αυτή η ίδια μάρκα φέρνει στην αγορά φακές με τη επωνυμία Massor Dal είναι κλωνιά πλατιά μεγάλα είναι δε υπερνόστιμη.
Πάρα πολύ νόστιμη, (τύφλα νάχει το κρέας μπροστά της)αυτό από μια Κεφαλονίτικη παροιμία. Αγγλικά λέγεται "Red lentil"

Ευχαρισστώ

με αγάπη
Γαβριήλ

pylaros είπε...

Δυστυχώς φίλε Ντένη όλες οι δημόσιες υπηρεσίες λειτουργούν με αυτό το σύστημα το τέρας της ηλεκτρονικής ερωτοαπαντήσεις, που δεν μπορείς να βρεις άκρη.

Δοκίμασες ποτέ να ζητήσεις οδηγίες ή πληροφορίες από τα κρατικά μέσα για την σύνταξή σου ή για ασφάλεςιες (ΙΚΑ) αμερικής Τότε είναι να γελάς και να κλαις, αν πατήσεις λάθος κουμπί πάει χάθηκες..
Ευχαριστώ
χαιρετώ
Γαβριήλ

Μαριάνθη είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΓΑΒΡΙΗΛ, ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΦΟΡΑΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΩΣΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ...
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ.

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη, με εντυπωσίασε το: ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ,

Όπως καταλαβαίνεις πρεπει να παλαίψεις με άψυχα στοιχειά, και κάθε μέρα που περνά γίνονται πιο απαιτητικά πιο πολύπλοκα, αν πατήσεις κατά λάθος άλλο κουμπί σε μια σου απάντηση δεν μπορείς να το επαναφέρεις, τότε είναι που σε βγάζουν και ψεύτη

Ευχαριστώ

χαιρετισμους

Γαβριήλ