Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

Happy New Year 2019.  Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 2019 
Η Φωτογραφία είναι από τότε που αισθανόμουν ότι μου ανήκε ο κόσμος ολόκληρος
Σήμερα μούφυγε αυτή η ιδέα και είμαι σαν ζωγραφιά στον τοίχο,
Μερικοί περαστικοί περνούν και της ρίχνουν μια ματιά άλλοι ούτε καν την βλέπουν, κι εγώ προσπαθώ να γνωρίσω τον καινούργιο εαυτόν μου 
Βρε πως αλλάζει ο κόσμος, η ζωή μας, και μετά τι; 
Υπάρχει το άγνωστον, ένα άγνωστο ανήμπορο μοναχικό, περιμένοντας το περνούν οι μέρες, περνούν τα χρόνια και στα μαλλιά μας πέφτουνε χιόνια... Χάθηκαν πολλά πράγματα ένα απ' αυτά  το καρδιοχτύπι πάει κι αυτό, απ' την ζήλεια της μου το πήρε η θάλασσα, κι εγώ σαν πιστός του εαυτού μου ξαναζώ τις παλιές καλές στιγμές, απ΄όπου και η φωτογραφία   
Γαβριήλ Παναγιωσούλης  

4 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...


Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

pylaros είπε...

Καλή σου χρονιά φίλε μου............... Σε ευχαριστώ που πέρασες από την γειτονιά μου, και σου εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να ικανοποιήσει κάθε σου επιθυμία

nikol είπε...

Καλή Χρονιά να έχετε Γαβρίλη μου με υγεία και την αγάπη της οικογένειας !! Ετσι είναι η ζωή κάποτε έχουμε όλον τον κόσμο στα πόδια μας και νιώθουμε τιτάνες !! Μεγαλώνοντας όμως είναι ευλογία να έχεις μια ζεστή οικογένεια

pylaros είπε...

Αγαπητή μου ΝΙκόλ, Με συγχωρείς το είδα κάπως αργά μπλεγμένος με το ΦΒ

Η ζωή το πως είμεθα τότε σήμερα αναπολούμε τα νιάτα μας...
Ευχαριστώ πολύ
καλη χρονιά