Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Πρωτομαγιά


                                                            Πρωτομαγιά:
   
Αχ! Να μπορούσα να μάζευα αγριολούλουδα, να πλέξω το στεφάνι του Μάη  και τι δεν θα μάζευα, θα έβαζα και  παπαρούνες, να κοκκινίσει το στεφάνι  σαν σταγόνες από αίμα, να πέφτουν σαν δροσερές σταλαγματιές να ζωντανεύουν  της μάνας μου την εικόνα, την αγάπη της αυτή που σχεδόν  δεν πρόλαβα να γνωρίσω.

Να  το κρεμάσω στο ανώφλι της πόρτας, όπως έκανα τότε και να φωνάξω: 
…λουλούδια ας διαλέξουμε και ρόδα και κρίνα   κι ελάτε να πλέξουμε στεφάνι με εκείνα:  Τον  Μάη  που σήμερα προβάλει στη γη! Ήθη και έθιμα που τα πήρε το ποτάμι της θάλασσας.

Εύχομαι σε όλους σας μια χαρούμενη Πρωτομαγιά τόσο όμορφη και αγνή όσο και τα λουλούδια που ομορφαίνουν μα και ευωδιάζουν την ζωή μας. Είναι αυτά που ανεβάζουν το θερμόμετρο του έρωτα, της αγάπης, της ψυχικής αγαλλίασης για το θαύμα της άνοιξης αυτό που μας προμηθεύει η μητέρα Γη!!!

                                                             Γαβριήλ Παναγιωσούλης   


8 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Καλή και ευωδιαστή Πρωτομαγιά να περάσετε Γαβρίλη!

ANNA FLO είπε...

Καλή Πρωτομαγιά Γαβριήλ! Να περάσετε όμορφα
(Αννα)

Μηθυμναίος είπε...

Καλή Πρωτομαγιά, φίλε μου!
Και πάντα να 'χεις τη μοσχοβολιά της!

pylaros είπε...

Καλή και όμορφη Πρωτομαγιά αγαπητή μου . Μ Κανελλάκη
Ευχαριστώ

Γαβριήλ

pylaros είπε...

¨ομορφη Πρωτομαγιά αγαπητή μου ANNA
Δυστυχώς εδώ δεν την εορτάζουν η ημέρα του Εργάτη της Εργατιάς είναι η πρώτη Δευτέρα του σΕπτέμβρη.

Ευχαριστώ

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Την μοσχοβολιά των λουλουδιώ είναι αυτό που μας λείπει φίλε μου Στράτο
Η δε Πρωτομαγιά για εδώ μια κοινή ημέρα και μάλιστα Τσαγκαροδευτέρα
Την αγάπη μας

Γάβο

Αστοριανή είπε...

Καλό Μήνα!!!


Το θυμήθηκες το τραγουδάκι σου, λέει ο Δημήτριος ο ..ανθολάτρης...
και τί δεν του θύμησες!!!

Φιλιά λουλουδένια,
Υιώτα

pylaros είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Υιώτα,
καλή σας πρωτομαγιά καλό σας μήνα Μάη με υγεία.

μου άρεσε η λέξη Ανθολάτρης

χαιρετισμούς και στους δυο σας

Γαβριήλ