Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Ελληνική Παρέλαση, Νέα Υόρκη

                             Ελληνική Παρέλαση στην Νέα Υόρκη,
Σήμερα 10 Απριλίου 2016 εδώ στην Νέα Υόρκη εορτάσαμε την ημέρα της κήρυξης της Ελληνικής Επανάστασης, αυτή όπου εορτάζεται παντού την 25ην Μαρτίου 1821.

Επειδή όμως εδώ ο καιρός τον Μάρτη είναι σχεδόν παγωμένος πάντα το αναβάλλουν για μια πιο ανοιξιάτικη ημερομηνία. Σήμερα λοιπόν αν και το πρωί η θερμοκρασία ήταν 32 Φ. σχεδόν -0- Κελσίου ανέτειλε ένας λαμπρός ήλιος όπου ζέστανε και η ημέρα.

 Δυστυχώς δεν μπόρεσα να λάβω μέρος ως θεατής  όπως τα προηγούμενα χρόνια, αλλά την παρακολούθησα από την τηλεόραση από το κανάλι 9 που ανήκει στην FOX
                                  Η Ηθοποιός Νία Βαρνταλος

Αν και παρέλασαν οι Εύζωνες δεν πρόλαβα να τους φωτογραφίσω…
                                   Να έχετε μια χαρούμενη εβδομάδα


                                           Γαβριήλ Παναγιωσούλης



8 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Γαβρίλη μου σου εύχομαι και απο εδώ ΝΑΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ!
Την αγάπη μου στη στέλνω απλόχερα
Πάντα φίλη
Χαρά

Dennis Kontarinis είπε...

Φίλε Γαβρίλη.
Έδωσα το παρόν στην 5η Λεοφόρο χτες.
Εγώ βέβαια δεν συνάντησα τον Μητσοτάκη. Τι να τον κάνω;
Καμάρωσα τα εγγόνια μου να γιορτάζουν την Ελλάδα μας.
Κι΄αυτό μετράει.
Και του χρόνου φίλε.

pylaros είπε...

Ευχαριστώ Χαρά μου, για τα τόσο όμορφα λόγια σου.

ναι είμαστε όπως γεννηθήκαμε,

με πολύ αγάπη

Γαβριήλ

pylaros είπε...

Φίλε Ντένη,

Συγχαρητήρια για τα μεγαλεία σου παρακολούθηση της Παρέλασης,

Εγώ τα είχα πριν 10 χρόνια, τώρα άστα μην τα συζητάς.

ΣΕ πήραν φωτογραφία που έσφιγγες το χέρι του Μητσοτάκη.
Άμα σου δώσει καμιά θέση μη με ξεχνάς κι εγώ φτωχός είμαι

Γαβριήλ

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Kαι του χρόνου να ευχηθώ!
Ελπίζω να μη σας βρει καμιά συμφορά απ' το πέρασμα του "τυφώνα" στα μέρη σας.
Το μητσοτακέϊκο δεν φημίζεται για την καλοτυχία τους Γαβρίλη μου...

Αστοριανή είπε...

...κι εμείς,

από το Εννέα!,,, Γαβρίλη μου.

Τα παιδιά, πήγαν!

Φιλι΄

Υιώτα

pylaros είπε...

Αγαπητή μου κ. Κανελλάκη,
Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου, πιο κάτω παραθέτω την αντίδραση ομογενών προς τον "Τυφώνα" όπως λες κι εσύ

Το Δημήτρη τον γνωρίζω πολλά χρόνια, δημοσιογράφος, σήμερα εκδότης του περιοδικού
ΝΕΟ

πάντα με την εκτίμησή μου
Γαβριήλ

Του Δημήτρη Ρομποτή*




Πολλές φορές από ετούτο το β(λ)ήμα και αλλαχού, ευχαρίστησα όσους ομογενείς τρέχουν νυχθημερόν για την παρέλαση. Οι περισσότεροι είναι αγνοί πατριώτες, το κάνουν επειδή πιστεύουν ότι έτσι βοηθούν τον Ελληνισμό, δεν έχουν άλλους, ιδιοτελείς λόγους. Αντε να τους βάλη και ο Εθνικός Κήρυξ καμμιά φωτογραφία, το πολύ. Αυτή είναι η μόνη τους ανταμοιβή συν βέβαια τη μεγαλύτερη, να δουν τα αποτελέσματα των κόπων τους να έχουν επιτυχία. Οφείλουμε λοιπόν πρώτα και κύρια σ’αυτούς τους ανθρώπους να μην επιτρέψωμε να ξανασυμβή αυτό που έγινε φέτος για πολλοστή φορά, να καπηλευτή η εθνική αυτή εκδήλωση από το εδώ παραμάγαζο της οικογένειας Μητσοτάκη για να κάνουν τη ΔΩΡΕΑΝ φιγούρα τους! Η κοροϊδία έχει τα όριά της και δεν νομίζω ότι οι ομογενείς μας, επιτυχημένοι σε κάθε τομέα δραστηριοποίησης, έχουν τη διάθεση να τους περνούν – κατ’επανάληψη κιόλας – για κάφρους και ηλίθιους. Ανέχονται πολλά γιατί δεν θέλουν φασαρίες, αλλά υπάρχουν και κάποιες κόκκινες γραμμές που αν αντιθέσει με την ιδεολογία κάποιων, δεν σβήνουν!




ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ:

http://neohellenika.com/?p=1055

pylaros είπε...


καλημέρα αγαπητή μου Υιώτα,

το 9 μας έσωσε,


ευχαριστώ

χαιρετισμούς

Γαβριήλ